Matapos ginyaguta ang Pinoy helpers, Kuwaiti online star nadulaan sang mga brand endorsement

Matapos ang controversial nga pahayag angot sa mga Pinoy helpers ukon domestic workers, amat-amat na nga nagapull-out ang nagkalain-lain nga brand sa sponsorship kay Kuwaiti social media star Sondos Al-Qattan.

Ang Chelsea Beautique nagdesisyon na nga kakason bilang barnd endorser si Al-Qattan.

“Thank you for sharing your concerns, we’ve decided to remove the video sponsored by Sondos on our channels. We believe that decent working conditions should be provided to everyone and such behavior does not represent our brand’s core beliefs,” ang pahayag sang Chelsea Beautique paagi sa ila officila Twitter account.


Suno sa report, kapin 2 tubtob 3 ka international brands ang nagkakas naman sang sponsorsip kay Al-Qattan.

Suno sa report sang Gulf News, ang mga brands “immediately suspended all collaborations with Sondos.”

Nahibaluan nga nangin international headlines ang ginhimo nga pagpangyaguta ni Al-Qattan sa mga Filipino domestic helpers sa paghatag sa ila sang day-off.

Dugang pa diri ang pagahatag sa mga Pinoy snag higayon nga sila ang magatago sang ila nga pasaporte.

“How can you have a ‘servant’ in your house who gets to keep their passport with them? And what’s worse is they have one day off every week,” ang pahayag ni Sondos Al-Qattan.

“If they ran away and went back to their country, who’ll refund me? Honestly, I disagree with this law. I don’t want a Filipino maid anymore.”

Photo from web

Facebook Comments