Adunay ngilngig nga advocasiya ang usa ka 18 anyos nga babae nga taga New York, USA.
Idol nakadungog na ba ka sa L’Oreal Paris’s Women Worth Award?
Nominado niining maong dakung award giving body ang 18-anyos nga si Nadya Okamoto, Founder sa Camions of Care.
Advocasiya ni Okamoto mao ang pag pagapud-apud og mga Tampons ug Napkins pads sa mga babae sa ilang lugar nga dili ka afford. Hugot ni Okamoto mao ang iyang firsthand experience nga kaniadto nakasulay pud siya ining walang-wala gyud.
“I had collected an anthology of stories of women using toilet paper, stollen pillowcases, and most commonly brown paper grocery bags, to maintain their periods. I wrote down quotes from the women of how scared they were to ask for menstrual hygiene products because they were embarrassed of their periods, but also how poor menstrual hygiene caused them so much discomfort. I noted how nervous they seemed to chat with me about their periods as if it was a forbidden topic.”
Ang maong kalisod nga experience ni Okamoto maoy nagpamata niya sa realisasyon nga ang feminine hygiene dili gyud angay mahal para sa mga babae. Tuig 2014 gitukod ni Okamoto ang Camions of Care; karun si Okamoto freshman student pa sa Harvard University, ug ang iyang organisasyon aduna nay 40 chapters sa mga nagkalain-laing high schools ug colleges sa tibo’uk nasud.
Ang iyang idea sa Camion Cares nakatabang na sa 25,000 ka mga babae sa kada 17 ka mga states sa USA. Daku pud ang paghandum ni Okamoto nga sa dili madugay ma extend pa kini sa laing mga parte sa kalibutan ang iyang advocasiya.
“On a global level, I learned that periods are the number one reason why girls miss school in developing countries. I also learned that a girl’s first period (menarche), in signifying the official transition from girlhood into womanhood, was the single event that often led to a girl’s dropping out of school, getting married at a very young age, being socially isolated, or worse, undergoing female genital mutilation.”
Unsay say nimo sa iyang idea idol?