Report ni: Tita Jen Palomo Debaja
Gin ulan sang batikos kg bashings sa social media ang post sang isa ka Pinay sa US matapos gintawag nga ” idiots ” ang mga call center agents .
Sari sari nga reaksyon sang kaakig halin sa Filipino Community ang pag insulto sang isa ka Pinay sa US matapos wala na satisfy sa call center agent nga nag entertain sa iya reklamu.
Ginkilala ang pinay sa certain Jhenny Gacasa sang Mesquite, Texas.
Sa iya post, gina panawagan ni Gacasa nga ibalik sa US ang call centers kg mag hire sang 100% fluent English speakers tungod ang nag estorya sa iya indi american.
pa ni Gacasa nga ang accent sang nag estorya sa iya , taga gwa sang US kag kalabanan taga Pilipinas. Abuso sa iya tiyempo nga nauyang sang isa ka oras kag “it suck” ang indi pag kaintindi sang agent sa iya reklamu.
Ari ang post ni Gacasa “Bring call center back to America!!!! Employ 100% Fluent speakers. I can tell by the accent that they are from out of states and some are from the Philippines, its so frustrating because they CAN speak ENGLISH but DOESN’T seem to understand the problem or the issue. It is ABUSED OF MY TIME to be on the phone for freaking 1 hr and it suck!! MAKA ENGLISH LANG..TANGA NAMAN, KAASAR! #Tmobile #AT&T”
Gin baslan man sang mga commentator sa social media ang post ni Gacasa, nga trying hard lang siguro mag hambal sang american accent kg amu ang rason nga wala sila nag intindihanay sang agent.
Ehemplo sang isa ka nag comment ang iya word nga “it suck” nga ang tsakto tani “it sucks” gin correctionan man ang iya word nga “abused ” nga supposedly ” abuse”.
Gani pahanumdom sa tanan, halungan ang mga tinaga nga gina buy an sa social media .